wtorek, 29 października 2019

Retro Motor Show 2019




Cześć!


   Nic się nie dzieje w moim motocyklowym świecie więc bardzo się ucieszyłem, że w okolicy jest jakaś impreza związana z zabytkową motoryzacją.
   Bardzo chciałem odwiedzić MTP (miejsce odbywania się Retro Motor Show) w Poznaniu w piątek aby uniknąć tłumów zwiedzających, lecz się nie udało.
   Na szczęście w sobotę krótko po 10 nie stałem w kolejce i w miarę bez problemu obszedłem cały obszar targów.
   Rozpocząłem od stoisk gdzie wystawiali się sprzedawcy samochodów (także pojedyncze motocykle). W pierwszej z hal ucieszyła mnie mała ilość motoryzacji niemieckiej. Piękne Volva, Alfy, Saaby, Fiaty i amerykańskie samochody. O cenach trudno mi się wypowiadać. Spośród pojedynczych motocykli, które się tam znajdowały ceny były przystępne. W kolejnych dwóch halach było znacznie więcej niemieckiej motoryzacji. Właściciele tych aut prezentowali zarówno samochody na sprzedaż jak i swoje umiejętności remontowania oraz... detailingu. Słowo dla mnie nowe. Tak się teraz mówi na mycie samochodu. Cała hala Mercedesów, VW i innych BMW w których właściciele prześcigali się w stopniu wyczyszczenia swojego samochodu. Gdzie nie włożyłem palec tam było czysto. Nawet pod przewodami w silniku. Piękna robota.
   Dalej odwiedziłem stoisko ClassiC Mc Poland oraz Poznańskiej grupy miłośników motocykli zabytkowych "Karburator". Wystawili maszyny bardzo tematycznie dobrane. Widziałem wiele osób, które z uśmiechem na twarzy wspomina marki pojazdów które można było tam zobaczyć.
   Kolejne stanowiska należały do automobilklubów, prywatnych muzeów, firm zajmujących się renowacją.
   W tej części było zdecydowanie więcej motocykli. Wiele też z nich było na sprzedaż. Zarówno pięknie wyremontowane jak i w stanie wymagającym dużej ilości pracy. Na szczególną uwagę zasługiwało stoisko z zabytkowymi traktorami oraz dwa stoiska Citroena. Piękne maszyny.
   Impreza była na bardzo wysokim poziomie. Miło też było spotkać znajome twarze.
   Na następnej edycji też się na pewno pojawię.
   Poniżej kilka zdjęć które wykonałem tego dnia.











































3 komentarze:

  1. Ja mam pytanie. Gdzie ubezpieczacie swoje samochody? Jest mnóstwo ofert. Znalazłam na stronie https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ także kalkulator który ma mi pomóc w wyborze. Nie wiem może skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię do was zaglądac. Fajnie ogląda się te wszystkie zdjęcia i czyta o waszych przygodach. My powoli ogarniamy się na nasz wyjazd do Chorwacji. Ostatnio wpadła torba wodoszczelna na kajak, nowe rękawice i worki na kajaki. Wyruszamy na początku grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie wszyscy kierowcy doskonale wiedzą, że obowiązkowe jest ubezpieczenie OC. I tak naprawdę traci ono swoją ważność po roku czasu, więc co chwilę trzeba szukać nowych ofert. Zerknijcie sobie może na stronę https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ , aby przetestować fajny kalkulator ubezpieczeń. Z pewnością będziecie zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń